Tak konečně máme vysněnou kamarádku pro Andyho!!!

19.03.2013 22:09

Konečně jsme se dočkali a včera manžel dovezl naší vysněnou kraťandí holčičku. Je to Novoroční miminko z chovné stanice Turella´s v Německu. Byla už zamluvená, ale naštěstí pro nás původní zájemce přestal komunikovat, takže se pro nás uvolnila podle našeho názoru právě ta nejkrásnější fenečka z vrhu - Turella´s Shooting Star.  S holkama jsem vymýšlela, jak jí asi budeme říkat - jako první mě napadla Šůta, Šůtička... Moc se mi to líbilo do té doby, než mi manžel řekl, že bude sranda, až ji budeme chválit jakou Šůta udělala pěknou šůtičku :-) Tak jsem vymýšlela dál a ve hře byla různá jména - Letty (jako létavice), Komi (Kometa), Sofi (holky milujou muzikál Mama Mia). Nakonec jsme se s holkama domluvily, že jí budeme říkat Šůta - protože jsme o ní tímto jménem pořád mluvily. Ani jedno z ostatních jmen nám k ní nesedělo. Tak jen možná (ale ještě to není jisté) se nebude psát přímo Šůta, ale Shooty, aby to někoho nelákalo :-)

Celá naše lidská smečka je z nového přírůstku nadšená, ale bohužel Andy s námi tu radost až tak nesdílí. Jeho výsadní postavení je ohroženo malým drzým skřetem, který by mu dokonce s radostí vyžral i jeho misku, když to panička dovolila. No uvidíme, snad si Andy Šůtičku postupně oblíbí. Snažíme se, aby se s příchodem Šůty pro Andyho moc nezměnilo a neměl pocit, že je na druhé koleji.

Během pár dní přidám víc podrobností o naší trikolorní slečně a také fotky do fotogalerie...