Šůta - mezinárodní výstava ČB a klubová výstava Humpolec

14.06.2015 10:50

Takže letos jsem se konečně dokopala a jela se Šůtynkou na výstavu - nejprve na mezinárodní výstavu do Českých Budějovic (posuzoval rakouský rozhodčí pan Hans Bierwolf) a následně i na klubovou výstavu v Humpolci (posuzoval pan Miroslav Kotuláš ze SR). Na obou výstavách se Šůtynka umístila jako V2 a získala resCAC. Na klubové výstavě v Humpolci byla následně uchovněna (posuzovala paní Mlada Svobodová). Musím říct, že Šůta všechny akce zvládla s přehledem, na rozdíl ode mě, která jsem obě výstavy odnesla příšerným bolehlavem - prostě mi ta atmosféra a nervozita nedělá dobře. Ještě že mám skvělou pomocnici v naší Anežce, která moje slova "a tím s výstavami končím" nepřijala úplně s nadšením :-) Nějaké fotky z klubovky v Humpolci jsou ve fotogalerii. Z ČB jsou bohužel fotky nepoužitelné. tchorici-hradiste.webnode.cz/fotogalerie/#a20150723-001-cr-jpg