Andy - bojovník s hady

03.10.2015 14:14

Po delší době jsme zase vyrazili na Šumavu a měli plán, že tam strávíme pohodový víkend. Ale Andy měl asi jinou představu, takže když nedaleko od chalupy narazil na černou zmiji, tak neváhal a nechal se uštknout :-) Dokud se neozval nervózní psí štěkot, tak jsme o žádném nebezpečí nevěděli. Když jsem viděla, jak Andy poskakuje kolem cca 50cm dlouhé černé zmije, tak se mi trošku podlomila kolena. Ale říkala jsem si, to je fajn, že je tak opatrný, alespoň ho neuštkne. To jsem netušila, že se už stalo. Zmijku manžel odchytil - byla nebezpečně blízko chalupy a přece jen, máme děti - i když cynik by namítl, že jich máme dost, tak jaképak copak:-) Zmijku jsme uklidili do velkého kýble s víkem a přemýšleli jsme, kam jí přestěhujeme. Najednou přišel manžel se slovy, že Andyho přece jen asi uštkla, že je nějaký divný. Já ho předtím prohlížela, ale žádnou ranku jsem nenašla. Andy stál v chodbě, apatický, s hlavou svěšenou. Tak jsme začali honem hledat nejbližší veterinární pohotovost. Bohužel byla až v Klatovech, takže jsme nelenili a rychle jsme nasedli do auta a vyrazili směr Klatovy. Takovouhle rychlostí naše Ducato snad ještě v životě nejelo. Nepředjel nás ani divoký motorkář na silném stroji :-) Andymu mezitím komplet otekl čumák, celou cestu jsem trnula, jestli se nezačne dusit. V ordinaci jsme se už uklidnili, paní doktorka mu píchla antibiotika a steroidy proti otoku, poslechla srdíčko a uklidnila nás, že Andy bude v pořádku. Po návratu na chalupu už jsme pouze udělali pár fotek na památku, abychom mohli každému ukázat, jak vypadá kolie s pořádně nateklým nosem. A vyrazili jsme odstěhovat tu černou krásku někam dál do divočiny. Myslím, že jsme jí našli nádherné místo a doufáme, že se jí tam bude líbit a k naší chaloupce se už nevrátí :-) Fotodokumentace: tchorici-hradiste.webnode.cz/fotogalerie/#a2015-10-09-008-cr-jpg